Meslek lisesi ayricilikli olmasını istemeyen taraf var ozaman ben niye çocuğumu gondereyimki?

Benim zamanımda meslek liselerinde sınavsız geçiş vardı önlisansa onlardan kullanan biride benim benden öncede DGS sınavsızdi sınavı vuranda benim hem iş imkanı yok gençleri iş vermiyceksin hem onları üniversite sınavına hazırlamiycaksin ne diye göndereyim şimdiki yıllarda meslek lisesi öğrenci sayısı azalmış normal liseler tercih edilip onlara gönderiliyormus normal yani adı üstünde meslek lisesi garantisi olmayan okul sadece mesleki derslerin görüldüğü yer yks ile diğer öğrencilerin aynı sınava girdiği adaletsizlik olduğu okul niye göndereyim ki çocuğumu meslek lisesine hani diyorlar ya herkes üniversite okuyor çünkü kimse meslek öğrenmiyor biliyor ki meslek okuluna gidince üniversiteyi kazananiycak biliyor ki ataması yok ya da iyi bir işe giremiycek neden okusun ki

Meslek lisesi ayricilikli olmasını istemeyen taraf var ozaman ben niye çocuğumu gondereyimki?
Cevapla