Sosyal güvenlik bölümü yazmak mantıklı mı?

2 yıllık sosyal güvenlik bölümü mantıklı mı? Atamalarına baktığımda 75 gibi puanlar ile atanıyor. Emin olamıyorum

Sosyal güvenlik bölümü yazmak mantıklı mı?
Cevapla