23 yaşımdayım hemşirelik istiyorum sayısal alt yapım yok sözelciydim. Bir yıl ders çalışıp kazanabilir miyim sizce?

Ve benim için geç olur mu bu yaştan sonra

23 yaşımdayım hemşirelik istiyorum sayısal alt yapım yok sözelciydim. Bir yıl ders çalışıp kazanabilir miyim sizce?
Cevapla