Güncellemeler
1 yıl
Fikirlerinizi bekliyorum
Güncellemeler
1 yıl
Doğru düzgün fikir verecek olan var mı? Saçma sapan ironide bulunmadan?
Eğitim fakültesi mezunuyum. Bu sene yks sınavına girmeyi düşünüyorum. 2 yıllık bir bölüm bile olsa okumayı düşünüyorum (açıköğretim de olabilir duruma göre bakıcam) sizce ne okuyabilirim? Hangi bölümlerin önü açık? İş imkanı var?
Cevap
0Cevap
Abla tıp oku en garanti meslek bu
Kız onu okuyabilsem ilk onu okurdum zaten dimi 😂😂😂
Bence hiç okuma 😒
Niye ya herkes okuyor bi bölüm :( bana yasak mı
Yahu yasak değil de belli ki amacın iş Bulmak ama sen daha sınava girmeden kendinden ümidi o saçma cümleyle kafada kesmişsin
Yok amacım tam olarak iş bulmak değil kendimi geliştirmek istiyorum aynı zamanda. Bu arada hangi cümlem saçma anlamadım
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Genç arkadaşım, farklı bir alanda kendini geliştirmek istemen gerçekten çok güzel ve cesur bir adım. Eğitim fakültesi mezunu biri olarak, zaten öğretim becerilerine sahipsin. Bu becerini destekleyecek ve yeni fırsatlar sunabilecek bölümlere yönelebilirsin. Mesela, Halkla İlişkiler ve Tanıtım ya da Sosyal Hizmetler bölümleri, insanlarla etkileşimini artırarak kariyerine farklı bir yön verebilir. Ayrıca, açıköğretimde İşletme veya Yönetim Bilimleri gibi bölümler iş imkânlarını genişletebilir.
Kariyer yolculuğunda yeni alanlar keşfetmek her zaman değerli olacaktır. Bu süreçte kendine inan ve motivasyonunu yüksek tut. 📚🚀 Eğitim hayatında başarılar dilerim!