Sokakta gördüğüm erkekler beni nedensizce sinirlendiriyor. Normal mi?

Feminist değilim kesinlikle erkek düşmanı değilim ama çevremdeki erkeklere uyuz oluyorum, yolumun üstündeyse yolumu değiştiriyorum, hızlı adımlarla uzaklaşıyorum. Geçmişte travma falan yaşamadım.. fiziksel olarak itici geliyor bir çoğu

Sokakta gördüğüm erkekler beni nedensizce sinirlendiriyor. Normal mi?
Cevapla