Arkadaslar siz olsanız diş hekimliği mi tercih edersiniz yoksa eczacılık mi?

A rkadaslar Benim gönlüm açıkçası eczaciliktan yanaydı tanıdığım bir sürü eczacı var hepinin maddi durumu aşırı iyi. Ama ailem diş hekimliği önerdi bana. Ailem dış hekimi olursam katarda ve suudi arabistanda çok güzel is bulabileceğimi söyledi. Bir-kac seneliğine oralara gidip para biriktirip geri dönebilirim. Zaten ben o ülkeleri baya severim. Kadın olduğum için baya is yaparım ve onlar kendileriyle baya ilgileniyorlar o yüzden diş hekimi olmamı istiyorlar. Hiç olmazsa diş hekimi olursam İstanbul ve Ankara gibi şehirlerde iyi çalışırım cunku yurt dışından insanlar çok geliyorlar. Eczacılık da güzel eczane açarım iş de eğlenceli sürekli bakım ürünleri satıyorlar ve eczacılık disten daha rahat. Dişte hep ayakta duruyorlar. Siz olsanız ne secersiniz

Arkadaslar siz olsanız diş hekimliği mi tercih edersiniz yoksa eczacılık mi?
Cevapla