Sıfır temelle iki yılda tıp fakültesi kazanılır mı?

Merhaba arkadaşlar temelim sıfır ve hayalim tıp hayatım boyunca hep orta düzey bir öğrenci oldum ve hiçbir zaman matamatikle aram iyi olmadı meslek lisesi girisliyim 11. Sınıfı okumadan açık liseye geçiş yaptım iki yıl boyunca bir kere bile kitap yüzü açmadım bu yıl yks yılımdi ama hem çalışmadığım için hem de kendime güvenemedigim için girmedim şu an kendime bir hedef kurdum tyt sınavı için bir yılımı diğer yılımı da ayt için harcayacağım sizce çok mu geç olur yoksa doğru olan bu mu 20 yaşında tıpa başlamak gözümü tırsıyor açıkçası

Sıfır temelle iki yılda tıp fakültesi kazanılır mı?
Cevapla