Hayatının merkezine iş, okul, aile ya da başka bir insan koyduğun zaman yapmak istediklerine zaman ayiramiyorsun ve kendine zaman ayırmadığın için (hem düşünsel yaşamında-yani kendini düşünmek yerine başkasını düşünmek- hem de fiziksel hayatında) yeterince mutlu olamıyorsun.
Iş, aile ve aşk yaşamında bir "değer" olabilir ama bunu hayatının merkezi haline getirmekle karıştırmamak gerek. Kendi beklenti ve ihtiyaçlarını da hatırlamak ve karşılamak gerek. Çünkü kendi beklentilerimizi, ihtiyaçlarımızı yine kendimizden başka kimse anlayamaz, biz onlara açıkça söylemediğimiz ve dinlemedikleri, dinleseler de duymadıkları (anlamadıkları) sürece...
Siz kendi hayatınızın merkezine kendinizi koyabiliyor musunuz? Hayatınızın merkezine kendinizi koyduğunuzdan bu yana neler değişti?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer