Kendinizi hayatınızın merkezine koyunca ne değişti?

Hayatının merkezine iş, okul, aile ya da başka bir insan koyduğun zaman yapmak istediklerine zaman ayiramiyorsun ve kendine zaman ayırmadığın için (hem düşünsel yaşamında-yani kendini düşünmek yerine başkasını düşünmek- hem de fiziksel hayatında) yeterince mutlu olamıyorsun.

Iş, aile ve aşk yaşamında bir "değer" olabilir ama bunu hayatının merkezi haline getirmekle karıştırmamak gerek. Kendi beklenti ve ihtiyaçlarını da hatırlamak ve karşılamak gerek. Çünkü kendi beklentilerimizi, ihtiyaçlarımızı yine kendimizden başka kimse anlayamaz, biz onlara açıkça söylemediğimiz ve dinlemedikleri, dinleseler de duymadıkları (anlamadıkları) sürece...

Siz kendi hayatınızın merkezine kendinizi koyabiliyor musunuz? Hayatınızın merkezine kendinizi koyduğunuzdan bu yana neler değişti?

Kendinizi hayatınızın merkezine koyunca ne değişti?
Cevapla