Karşıma hep doktor talipler çıkıyor. Ben matematik okuyorum. Herkes şanslısın diyor abartıyorlar bence, öyle miyim?

Okumamış bir aileden geldim. Akrabalarım mühendise bile vaov derken çevremde doktorlar var ve birisi ile 2 senelik ilişkim oldu. Anne babası öğretmendi benim annem ev hanımı babam idealist işten işe geçiyor. Bence büyütülecek bir hayatları yok ama akrabalar anlatınca gözlerini açıyor. Şanslı myım normal mi bu durum? Çocukken bu çocuk zeki bskışlaarıından belli oluyor denen bir kızdım zaten
Karşıma hep doktor talipler çıkıyor. Ben matematik okuyorum. Herkes şanslısın diyor abartıyorlar bence, öyle miyim?
Cevapla