İnsanlar bana sürekli sende doktor tipi var diyip duruyorlar neden acaba?

Ya tıppı ne kadar istemiyorsam sürekli bir yerlerden geliyor kınamıyorum ama benlik değil. Herkes sende doktor tipi vsr diyor özellikle (genelde gözlüğümü takmam takınca diyorlar birde çok beyaz tenliyim, genelde bana kültürlü elit vs derler belki ondandır ama demeyin abi ben doktor olmam alla halla.) Sayısal seçmek hiç aklımda yoktu inanın ama iyidir sayısalım her neyse okul birincisi olunca hocalar gaza getirdi sayısal seçtirdi mföclvlg geçen numeroloji baktırdım meslek olarak doktorluk ve oyunculuk çıktı bazen diyorum len o kadar ben hayatta doktor olmam milyonlar verseler olmam diyordum acaba kınadığı başıma mı geldi bunların hepsi tesadüf olamaz ya doktor olursan diyip strese giriyorum ckföcmvmf

Güncellemeler
+1 yıl
Ders çalışma arkadaşlarım whatsapp grubu açmışlar benide eklemişler grubun adı hedef tıp olması dışında sorun yok fjfmcmh
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada sorularınızı hemen yanıtlayamayabilirim çünkü öğrenciyiz her dakika İnternet ortamında bulunamıyoruz şimdiden çok teşekkürler yorumlarınız için tekrardan cevaplayamazsam kusura bakmayın
İnsanlar bana sürekli sende doktor tipi var diyip duruyorlar neden acaba?
Cevapla