Kalabalık yerlerde niye daha fazla erkek bakiyor?

Erkekler öyle yerlere karıya kıza bakmak için mi gidiyor özellikle? Aklıma Araba Sevdası romanı geldi, orada da öyleydi, insanlar birbiriyle tanışmak için at arabalarıyla geziye çıkıyorlardı.

Ama günümüz şehir merkezleri öyle değil, şehir merkezlerinde insanlarla tanışmak dışında yapılabilecek pek çok aktivite var ve insanlar bu aktiviteler için şehir merkezlerine gidiyor. Kimin niçin orada olduğunu bilemeyeceğimiz için insanları rahatsız etmemek en güzeli diye düşünüyorum.

Zaten kafe gibi bir ortamda birinin sizinle tanışmak isteyip istemediğini anlarsınız. En büyük sorun da insanların birbirlerinin sözsüz iletişim sinyallerini yanlış ve kendi istekleri lehine değerlendirmeleri..

Siz ne düşünüyorsunuz?

Kalabalık yerlerde niye daha fazla erkek bakiyor?
Cevapla