Sizce arkadaşlar neyi tercih edeyim ne yapayım nasıl yapayım?

2003lüyüm paramedik 2. Sınıf öğrencisiyim sınav senem aşık olduğum için ders çalışmayıp bu bölüme düştüm ama bölümü sevmiyorum mezun olunca bu bölümden 22 yaşında olucam sizce tekrar sınava girip tıp kazanır mıyım yoksa bu sene eşit ağırlık çalışıp hukuk fakültesi mi okuyayım
Sizce arkadaşlar neyi tercih edeyim ne yapayım nasıl yapayım?
Cevapla