Bu bölümleri okusam işsiz kalır mıyım sizce?

Puanım 2 yıllık bu bölümlere yetiyor:

2 yıllık sağlık bölümleri

Muhsabe ve vergi uygulamaları bölümü

Bankacılık ve sigortacılık bölümü

Bilgisayar programcılığı bölümü

Elektrik elektronik bölümü

İlahiyat bölümü.

Bu bölümleri okusam işsiz kalır mıyım sizce?

Bu bölümleri okusam işsiz kalır mıyım sizce?
Cevapla