İleride iş verilmeyeceğini bildiğiniz bir bölümü okur muydunuz?

Arkadaşlar benim durumum çok garip. Eşcinselim ve dışarıdan biraz anlaşılıyor. Kendimi gizlemek, olmadığım biri gibi davranmak resmen içimi eritiyor ama böyle de girdiğim yerlerde tutunamıyorum. Yaz tatilinde bölümümle alakasız bir yerde çalıştım ve hemen sonrasında işten çıkarıldım. Sebebi de sanırım benden rahatsız olmuşlar. Ben ne yaptım ki? 11 12 saat ayakta durmaktan, köle gibi çalışmaktan başka ne yaptım ki? Kaldı ki paramı bile vermediler. Sürekli paramı almak için bir yerlere şikayette bulunup durdum. Tüm bunlar bir kez daha beni bu hayata lanet ettirdi. Ve bu durum karşısında yapabileceğim hiçbir şey yok. Hele ki okuduğum bölüm gibi erkek ağırlıklı bir bölümde tutunabileceğimi sanmıyorum. Kısacası yoruldum, çok yoruldum.

İleride iş verilmeyeceğini bildiğiniz bir bölümü okur muydunuz?
Cevapla