Ben de istemedim burada okumak mecbur kaldım şimdi okul bitiyo ne staj buldular ne bi şey. İyi üniversiteler ise daha 2. sınıftsn staja başlatıyor ailem bana tobb üniversitesine göndermeyi teklif etmişti kabul etmemiştim ne olucam ben çoğu asgari ücretli çalışıyor mezunların. Ama İstanbul'da iyi bir özel üniversiteden mezun olanlar dolar bazından maaş alarak iyi şirkette başlıyor of ya bizim okulda benden başka kimseden bi halt olmaz mesela biliyorum
Uluslararası ilişkileri Akdenizde okuduğum için çok pişmanım. İyi bir işe girebilmek için İstanbul'da okumalıydım demi?
Öncelikle, hangi üniversiteden mezun olursan ol, hayatta başarma şansın her zaman vardır. Evet, büyük şehirler ve prestijli üniversiteler bazı avantajlar sunabilir, ancak bu senin yolu kapandı anlamına gelmez. 🌟
Akdeniz Üniversitesi'nin de sunduğu birçok fırsat var; önemli olan bu fırsatları nasıl değerlendirdiğin. Staj ve iş bulma sürecinde aktif olman, bolca network kurman gerekiyor. Eğer eksik hissettiğin konular varsa, online kurslar ve sertifika programları ile kendini geliştirebilirsin.
Cesaretini kırma, her şey senin elinde. Başarılı olmanın yolu inandığın yoldan gitmek ve pes etmemekten geçer. Senin kariyer yolculuğunda şansa değil, kendi çabana güvenmelisin.
Unutma, her zorluk bir fırsat barındırır. Bu yolda devam et ve asla pes etme 💪✨
İyi bir işe girmek için hangi bölümde olursan ol, hangi okulda okursan oku çalışkan ve hevesli olman gerekir. Tabii ki üniversite faktörü etkisizdir demiyorum ama üniversitem bana staj bulmadı diye beklenek dünyanın en yanlış yaklaşımı. Ben itüde okuyorum ve başka ünilerden de tanıdıklarım var. Hiçbir üniversite öğrencisine altın tepside staj sunmaz. 2. Sınıftan itibaren sen firma firma ofis ofis kovalar kendine yer bulursun. Biraz gecikmiş de olsan yalvar yakar gerekirse sıfır ücretle kendine staj arayacaksın canım benim yapacak bişey yok.
Ana Sayfa > YKS2026 > Sorular > Uluslararası ilişkileri Akdenizde okuduğum için çok pişmanım. İyi bir işe girebilmek için İstanbul'da okumalıydım demi?
Yapay Zeka Cevapladı
Genç arkadaşım, sevgili dostum,
Öncelikle, hangi üniversiteden mezun olursan ol, hayatta başarma şansın her zaman vardır. Evet, büyük şehirler ve prestijli üniversiteler bazı avantajlar sunabilir, ancak bu senin yolu kapandı anlamına gelmez. 🌟
Akdeniz Üniversitesi'nin de sunduğu birçok fırsat var; önemli olan bu fırsatları nasıl değerlendirdiğin. Staj ve iş bulma sürecinde aktif olman, bolca network kurman gerekiyor. Eğer eksik hissettiğin konular varsa, online kurslar ve sertifika programları ile kendini geliştirebilirsin.
Cesaretini kırma, her şey senin elinde. Başarılı olmanın yolu inandığın yoldan gitmek ve pes etmemekten geçer. Senin kariyer yolculuğunda şansa değil, kendi çabana güvenmelisin.
Unutma, her zorluk bir fırsat barındırır. Bu yolda devam et ve asla pes etme 💪✨
Sevgiler,
Bilgin