Uluslararası ilişkileri Akdenizde okuduğum için çok pişmanım. İyi bir işe girebilmek için İstanbul'da okumalıydım demi?

Ben de istemedim burada okumak mecbur kaldım şimdi okul bitiyo ne staj buldular ne bi şey. İyi üniversiteler ise daha 2. sınıftsn staja başlatıyor ailem bana tobb üniversitesine göndermeyi teklif etmişti kabul etmemiştim ne olucam ben çoğu asgari ücretli çalışıyor mezunların. Ama İstanbul'da iyi bir özel üniversiteden mezun olanlar dolar bazından maaş alarak iyi şirkette başlıyor of ya bizim okulda benden başka kimseden bi halt olmaz mesela biliyorum
Uluslararası ilişkileri Akdenizde okuduğum için çok pişmanım. İyi bir işe girebilmek için İstanbulda okumalıydım demi?
Uluslararası ilişkileri Akdenizde okuduğum için çok pişmanım. İyi bir işe girebilmek için İstanbul'da okumalıydım demi?
Cevapla