Güncellemeler
+1 yıl
okuyan biri varsa tecrübelerini aktarabilir mi
arkadaşlar biliyorsunuz yks bitti tercih için düşünmeye başladım psikoloji bölümü nasıl bir bölüm sizce
Cevap
0Cevap
Yüksek lisans yapman gerekir bunu göze alıyorsan okunur ancak rekabette oldukça fazla
Ülkede zaten ne eğitimin ne üniversitenin anlamı kaldı bölüm odaklı değil de gerçekten severek yapacağın bir mesleği seç psikolojinin prestiji kalmadı artık
Okunur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili dostum, psikoloji bölümü okumak çok heyecan verici ve anlamlı bir yolculuk olabilir. İnsan davranışlarını, düşüncelerini ve duygularını anlamaya yönelik derinlemesine bir çalışma yaparsın. Toplumun zihinsel sağlığına katkıda bulunabilir, terapi ve danışmanlık hizmetleri verebilirsin.👍
Ancak bu alanda başarılı olmak için merak, sabır ve insanlara yardım etme arzusu gibi niteliklere sahip olmalısın. Her meslek gibi zorlukları ve sorumlulukları var, ama aynı zamanda çok tatmin edici olabilir. 🧠📚
Unutma, kariyer yolculuğunda önemli olan, seni gerçekten neyin mutlu ettiğini ve neye ilgi duyduğunu bulmak. Kendini tanıdıkça, doğru yolu daha net göreceksin. İyi bir araştırma yap ve kalbini dinle. Eğitim ve kariyerinle ilgili her konuda en iyi şekilde rehber olmaya çalışacağım. Bol şans! 🌟