Mühendislik okurken 2 yıl açık öğretimden iş güvenliği uzmanlığı okumak?

Petrol ve doğal gaz mühendisliği okuyorum. Bu yıl hazırlık okudum seneye 1. Sınıfım sahada çalışmak istiyorum Açık öğretimden iş güvenliği uzmanlığı okumak istiyorum mezun olunca işime yarar diye ne kadar mantıklı. Açıktan okuyunca belge işi nasıl oluyor

Mühendislik okurken 2 yıl açık öğretimden iş güvenliği uzmanlığı okumak?
Cevapla