Gece çalışmak sizce de insanlığa aykırı değil mi?

Hava karardıktan sonra insan biyolojisine göre uyumamız lazım. Gece çalışma düzenini kim çıkardıysa iyi tamam. Ben banka müşteri hizmetlerinde gece çalışıyorum, uykum geliyor diyorum anlamıyorlar. Müşteriler de o saatte ne tamam uyumuyorlarsa...

Hava erken aydınlandığı için aydınlanmaya başlayınca uyuyamıyorum. Sizce de insanlığa aykırı bir durum değil mi? Yasaklanması gerekiyor bence, en geç saat 8'e kadar çalışalım.

Avrupa'da öyle, her yer kapanıyor erkenden, kimse de bundan dolayı ölmüyor. Insanlar kendilerini buna göre uyumlamis ve zaten insan biyojisine daha uygun bir durum olduğu için uyumlanamayacak bir şey yok..

Otel vb. 7/24 açık olan, misafir ağırlayan yerlerde çalışan olur ama market, banka çağrı merkezleri vb. gerekli olduğunu düşünmüyorum.

Yapay zeka çağında yaşıyoruz, o zaman saat 8'den sonraki acil şeyleri yapay zeka yapabilir. Mesela müşteri dolandirilmistir, açar mobil uygulamadan dolandırıcılık işlemlerini yapay zeka ile yapar..

Gece çalışmak sizce de insanlığa aykırı değil mi?
Cevapla