Gece saatlerinde gürültü yapılması yasaklanmalı mı sizce?

Az önce bu saatte birisi kornaya bastı. Bence bu büyük bir suç olmalı. Özellikle geceleri sokaklarda gürültü yapılırsa hapis cezası olmalı. Para cezası bile demiyorum. Hasta olan olabilir, bebek olabilir, uyuyan ve ağır işi olan insanlar olabilir... Bence yüksek ses ve gürültü gece gündüz yasak olmalı. Özellikle geceleri kesinlikle. Cidden gelişmemiş bir ülkeyiz sanırım. Siz ne düşünüyorsunuz?

Gece saatlerinde gürültü yapılması yasaklanmalı mı sizce?
Cevapla