Yks ye 2. Kere bugün girdiği halde yine çalışmamış olanlar var mı dertleşelim?

Bugün sınava girdim geçen seneye göre calıstım ama çok değil evde kaldığım için depresyona girdim sürekli erteledim çalışmıyorum diye agladım strese girdim yaparım diye diye bugünlere geldim uyku düzenim bozuldu ve sonunda hakettiğimi buldum bugün kendimi suçluyorum tabı deli gibi pişmanım babam doping hafıza almıştı falan annem eve geldim sordu neselice stres yaptım dedim bana ben sana stres yapma demedimmi deyip tavırlı tavırlı salona gitti ama gerçekten agzım dilim kuruyor sınavda okuduğumu bidaha okuyorum stres yaptım bu tepkiyi görünce şaşırdım sonra bende sen stres yapma deyince yapılmıyomu dedim insanın elinde oluyomu dedim sonra sustu sustu falan ağladığını anladım üzüldüm tabi ama hep böyle yapıyor sanki biz hiç üzülmüyoruz tamam hata yaptım Allah kahretmesin ki ama ben ondan bin kat daha fazla suçluyorum kendimi bana bilmiyorum bilerekmi stres yaptın dedi ya sanki hep o üzülüyor herşeye gibi davranıyor bi yandan anlıyorum onu diyorum ki şu kadını üzdün ya bi yandan ben hiç üzülmem de hep o üzülür gibi davranıyor bi bu konuda değil o yüzden böyle hissediyorum güveniyodu bana hiç bir zamanda yapçak bişey yok gel kızım sana sarılıyım kafasında olmadı kimseye anlatamıyorum buraya yazıyım dedim
Yks ye 2. Kere bugün girdiği halde yine çalışmamış olanlar var mı dertleşelim?
Cevapla