Posta hizmetleri gibi bölümler nasıldır lojistik vs veya bu puan kademesinde önereceğiniz bölümler?

Sadece önlisansa girebildim, Sınavda anksiyete krizi geçirdim. Ayt param yatmadı giremedim maalesef. Mezun senemdi problemlerim var ev içinde vs. Açıkcası evde yapamam. İşte çalıştım geçen yılda ailevi hastalıklardan gidememiştim. Şimdi size soruyorum nasıl bölüm bunlar gitmeli miyim asıl seviyemin çok altındalar. Ama gitmem gerekiyor istmesemde kafam kaldırmıyor artık
Posta hizmetleri gibi bölümler nasıldır lojistik vs veya bu puan kademesinde önereceğiniz bölümler?
Cevapla