Arkadaşlar 2 yıllık üniden atıldım askerliği de 1 kere tecil ettirdim. Şimdi 2 yıllık bir üni yazsam askerliğe çağrılır mıyım?

Evet 4 yıllık yazman lazım
Hayır 2 yıllık yazman lazım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Arkadaşlar 2 yıllık üniden atıldım askerliği de 1 kere tecil ettirdim. Şimdi 2 yıllık bir üni yazsam askerliğe çağrılır mıyım?
Cevapla