Hiç sorun olmaz, ben 2 yıl geç gitmiştim zaten sen zamanında başlasan bile yaşıtın çok olmuyor sınıfta Türkiye eğitim sisteminde çok zor zaten. Çekingen olma çok sohbetten kaçma yeter. Kimse bu niye benle konuşuyor ya falan diye düşünmez zaten
Ana Sayfa > YKS2026 > Anketler > Arkadaşlar 2 yıllık üniden atıldım askerliği de 1 kere tecil ettirdim. Şimdi 2 yıllık bir üni yazsam askerliğe çağrılır mıyım?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Atılma durumun var dolayısı ile tabi olduğun şartları bilemeyeceğimiz için buna en güzel askerlik şubesi cevap verir bence...
Nasil becerdin atilmayı söylesene
Gitmedim okula :D
Ya bende başlatacağım çok korkuyorum ya üniversiteye zaten 1 yıl geç gidecgim yaşıtlarından sorun olur mu ki
Hiç sorun olmaz, ben 2 yıl geç gitmiştim zaten sen zamanında başlasan bile yaşıtın çok olmuyor sınıfta Türkiye eğitim sisteminde çok zor zaten. Çekingen olma çok sohbetten kaçma yeter. Kimse bu niye benle konuşuyor ya falan diye düşünmez zaten
Tamam teşekkürowr
Hayır
Hayır