Sanırım bir iki yıl önce 35 yaş ve üstü sınırlama vardı (yüksek lisans eğitimi dahil) sonra bu sene e devletden baktığımız da 30 yaş sınırlamasına indirilmiş

Sanırım bir iki yıl önce 35 yaş ve üstü sınırlama vardı (yüksek lisans eğitimi dahil) sonra bu sene e devletden baktığımız da 30 yaş sınırlamasına indirilmiş

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Mantıklı. 30 yaş üstü adam da bir zahmet kendi ekonomik özgürlüğünü eline almış olsun, devletin imkanlarını aramasın
Ben bilgilendirme amaçlı soru kısmına yazdım kendi şahsi görüşüme göre Gençlik ve Spor Bakanlığı nın kendi faliyetlerinde olan KYK ler genç yaşda olan öğrencilere hizmet veren kurumlar diye biliyorum
E sırf 35 yaş üstü kadın diye 166 puanla boğaziçine yerleştirmedilermiydi. Niye yurtlara almıyorlar. Yurtlar üniversiteden daha önemli daha seçici demek ki.
Kredi Yurtlar Kurumuna ait öğrenci yurtları Gençlik ve Spor Bakanlığının sadece belirli yaşlarda gençlere Üniversite de barınma hizmeti veren kamu kurumlarıdır yani 30 yaş ve üstü olanlar Gençlik kısmına girmediği için olabilir maksat hizmet gençlere
aaa cok saçma
2 yıl önce bende mantıksız buluyordum ama sonradan anladım ki 30 yaş üstü genç değil, :) KYK ler Gençlik ve Spor bakanlığına bağlı
benim okulda bi abi var 36 yas kyk da saniyodum bende onu sasirdm
yüksek lisans eğitimine 35 yaşdan önce aldıysa öyleki geçen sene 35 yaş sınırlaması vardı devlet bunu düşürdü 30 yaşına eski kontejanlardan kalmıştır büyük ihtimalle bu sene o dediğin abine başvururken uyarı gelecektir 30 yaş uyarısı alırsa bu sene KYK dan çıkarırlar
anladimm
Çok iyi olmuş yeter artık gençlere sıra verin
Oda arkadasim 30 yaşında keşke almasalardi