Çizimim iyi, dokuz eylül moda tasarım ve grafik tasarım kazandım, Eskişehir çizgi film animasyon sınavına girmeyi düşünüyorum ve büyük ihtimalle kazanicam hem tytm hem çizimim iyi ama şöyle bir sorun var ki ben zaten Eskişehirliyim aile evinde oturmak istemiyorum. Kardeşim Deü müzikoloji kazandi bana sen de İzmir’e gel diyor ama çizgi film animasyon da benim çocukluk hayalim… Ne yapsam bilmiyorum kafam çok karışık bana bir akıl verebilir misiniz? Çizgi film animasyon gerçekten çok istiyorum ama aile evinde ruhsal sağlığımı koruyabileceğimi düşünmüyorum. İzmir’de kardeşimle yaşamak istiyorum ama moda tasarım bölümünü çizgi film animasyonu istediğim kadar çok istemiyorum…
Anadolu üniversitesi çizgi film animasyon (aile evi)
İzmir dokuz eylül moda tasarım ya da grafik tasarım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben biraz geç gördüm bu soruyu ve ne yaptığını merak ettim hangisini seçtin
Daha seçmedim maalesef, Eskişehir kayıtlar 11-15 eylülde o yüzden o zamana kadar karar vermeye çalışacağım
Sadece YKS puanıyla alan Ege 4 yıllık Moda Tasarımını niye yazmadın? Eşit Ağırlık 250-300 bin sıralama ile kapatmıştı sanırım.
Eşit ağırlıkçı değilim maalesef
Sözel sonucun nasıl gelmişti?
Dilciyim, 18bin yapmıştım
Dokuz Eylül'de sadece YKS ile alan Çizgi Film ve Animasyon bölümü var. Sözel 50 bin sıralamayla kapatmıştı sanırım. Dilden tercih yaptın mı bilmiyorum ama DEÜ Moda Tasarımı yetenek sınavına girmeni önerebilirim. DEÜ kazanırsan kardeşinle yaşarken DEÜ Çizgi Film ve Animasyonu bölümü için YKS'ye de çalışabilirsin. Bu sene DEÜ Moda Tasarımı veya başka bir yere yerleşirsen 1 sene kırık diploma notu olacak olsa da YKS'ye çalışıp 20-22 bin ham sıralama yerleştirmede ilk 48-50 bine atıyor diye biliyorum. 48-50 binle de büyük ihtimal DEÜ Çizgi Film ve Animasyon bölümünü kazanırsın.
Deü moda tasarım sınavını zaten kazandım, ben de 1 sene Eskişehir’de kalıp, İzmir’e geçiş yapmayı düşünmüştüm hem 1 senem de yanmaz. Ama öyle oluyor mu bilmiyorum Eskişehir yetenek sınavıyla, İzmir sözelden alıyor sizin dediğiniz gibi. En çok da o yüzden ikilemde kalıyorum 1 senemin gitmesini istemiyorum Dilden dokuz eylül dilbilimine yerleştim ama gitmeyi düşünmüyorum.
Bu sene AYT'ye girip sözel çözmemişseniz DEÜ Çizgi Film ve Animasyona yatay geçiş yapamazsınız ki AYT'ye girip sözel çözmüşseniz bile ortalamayla yatay geçişte YKS sıralamasına da %40+ oranında bakılıyor. Örneğin sözel 50.000 sıralama ile kapatan bölüme sözel 300.000 sıralamayla yatay geçiş yapmak bayağı zor ve düşük ihtimalli bir durum.
1 sene kaybı istemiyorsanız DEÜ Moda Tasarımı okurken Çizgi Film ve Animasyonla ilgili programları da öğrenebilirsiniz.
Teşekkür ederim yardımlarınız için
Rica ederim.
merhaba neler yaptın? bende istsanbulda yaşıyorum hep burada okumak istedim aslında ama şu an İzmir deüde okumak istiyorum moda tasarım bölümünde aynı psikolojiyi bende düsünüyorum bu yuzden İzmir'e gelmek istiyorumbana ne önerirsiniz beni de cocukluk hayalim moda ama aklımda animasyon da var deüde okunur mu..
Bence kesinlikle 9 Eylül