Sizce Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik bölümü babamın dediği kadar kötü bir bölüm mü?

Yks'ye ilk olarak 2018'de, liseden mezun olduğum zaman girmiştim ve ailemin zoruyla okumayı hiç istemediğim Optisyenlik programını tercih etmiştim. Sonrasında ise derslerimde çok zorlandığım için başka bir bölüme yatay geçiş yapmak istemiştim, ama ailem bu isteğime şiddetle karşı çıkmıştı. 2022'de ise bölümümdeki azami süremi doldurduğum için okuldan atıldım. Bu sene tekrardan Yks'ye girdim ve yine güzel bir sonuç aldım, ama ailem yine Optisyenlik programını yazmam için baskı yapıyor. Hatta biraz önce bu yüzden babamla ve annemle ağız kavgası yaptık. Babam bana " Tıbbi sekreterlik kadın mesleği, ayrıca bir geleceği yok. Okulunu bitirdikten sonra iş bulma ihtimalin çok az. Benim bir çalışanımın tanıdığı okudu, canavar gibi biri olmasına rağmen özel bir yerde zar zor iş buldu. Sen onu da yapamazsın " diyor. Sizce o bölüm o kadar kötü bir bölüm mü?
Sizce Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik bölümü babamın dediği kadar kötü bir bölüm mü?
Cevapla