Tıbbi dökümantasyon ve sekreterlik bölümü sizce nasıl?

Arkadaşlar tıbbi dökümantasyon ve sekreterlik bölümü derslerine baktım tercih olarak pastacılık, güzellik merkezi, ve bu bölüm baktığımda ingizlice tamam o zaten şart fakat almanca Fransızca felan yazıyor bu bölümlerde bu bölümlerde İngilizce bölümü dışında Baska dillerde var mı bilgisi olan yazsın lütfen?
Tıbbi dökümantasyon ve sekreterlik bölümü sizce nasıl?
Cevapla