Endüstri istiyorum ama çok iyi unilerde gelmiyor sizce hangisi
Ondokuz mayıs- kimya müh
Gebze teknik - çevre müh
Düzce- endustri müh
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Endüstri istiyorum ama çok iyi unilerde gelmiyor sizce hangisi
küçük il ve ilçelerde üniversitedeki temel sorun gençlerin sosyal alanını ihmal edilmesi binlerce prof bir halttan anlamıyor , dertleir reklem.. siyasiler oralara para gitsin ama bu eski üniversiteler içinde geçerli çanakkale van. farketmiyor kocaeli sosyal alan sorunu var. köy kahvesinde kızla okey oynadık..
O zamn bu tercihlerimden en mantıklısı omü kimya gibi duruyor değil mi?
Cevap
4Cevap
Ya sevdiğin işi yapacaksın, ya da yaptığın işi seveceksin. gerisi sadece macera ve mutsuzluk
Kesinlikle bölümü seçmeni öneririm ama üniversite kötüyse ve istediğin bölüm varsa orada o bölüme gidilmez. (tercihlerini kendi sıralamandan 50bin ilerideki bölümlerden başlayarak yapmanı tercih ederim)
ankette hangisi daha mantıklı duruyor sence
Teşekkürler
OMÜ kimya bence sorgusuz sualsiz. Hem kimya mühendisliği diğerlerine göre daha iyi bir alan bana kalırsa. Petrol, ilaç, genetik ve başka bir çok alanda çalışma imkanınız var
Bölüme göre tabiikide
ankette hangisi daha mantıklı duruyor sence
Bölümleri bilmiyorum araştırmadım
Peki teşekkür ederim
Rica ederim
Gebze oku
Ama çevre mühendisliği bölümü iyi midir?
Teşekkürler omü kimya sizce nasıl duzce endüstriden iyi midir?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?