Açıktan mı okumak yoksa örgün mü okumak daha mantıklı?

Arkadaşlar şimdi benim istediğim bitane2 yıllık bölüm var açıktan da var bu bana gelen üniversiteler hep çok kötü üniversiteler iç Anadolu da falan Kütahya Kırklareli burdur Giresun Gümüşhane falan filan benim babam da asgari ücretle çalışıyor ama ev bizim ve tek çocuğum kira sorunu yok kalabalık aile de değiliz ama üniversiteye Gidersem nerden bakarsak aylık 8 10 bin masrafım gider yuvarlarsak yılda 120 bin TL yapıyor değer mi sizce bi ihtimal daha var sıralamanın tuttuğı güzel yerleri İzmir Eskişehir falan yazıp istediğim bölümü açıktan okumak ikinci üniversite olarak bu şehirlerde pahalı babamı da borca sokmak istemiyorum sırf okula gitcem diye yani şimdi kısaca üç ihtimal var sizce en mantıklısı hangisi?
Açıktan okumak
İstediğin bölümde dandik yerlerde ve üniversitelerde okumak
Başka bi bölümden güzel bi şehir seçip açıktan asıl istediğin bölümü okumak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar evden de aşırı sıkıldım 3. girişimdi üniversite sınavına napmalıyım sizce bi iş bulsam açıktan okuyabilrm ama iş çok Zor bulunuyor
Açıktan mı okumak yoksa örgün mü okumak daha mantıklı?
Cevapla