ODTÜ URAP Laboratuvarı'nın katılımıyla, 11 üniversite sıralama kuruluşu bir araya gelerek oluşturduğu raporda 'En İyi 500 Üniversite' listesinde 9 okulumuz yer alıyor.
Bu okullarımız ve sıralamaları şu şekilde:
- ODTÜ (RUR: 336),
- İTÜ (RUR: 384),
- Hacettepe Üniversitesi (Leiden: 433),
- Sabancı Üniversitesi (RUR: 434 ve THE: 450),
- Boğaziçi Üniversitesi (RUR: 437 ve US N&W REPORT: 377),
- İstanbul Üniversitesi (ARWU: 450),
- Çankaya Üniversitesi (THE: 450 ve US N&W REPORT: 173)
- Koç Üniversitesi (QS: 477, RUR: 362 ve THE: 450),
- İ. D. Bilkent Üniversitesi (RUR: 485)
Siz bu 9 okuldan hangisinde okumak isterdiniz? Tercih listenizde hangileri var?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
odtü de olmak isterdim
aöf can gerisi heyecan. Hoca kaprisi, ders notu bulma derdi, yoklama sıkıntısı yok. Aynı anda hem okuyup hem çalışabiliyorsun hayatının en güzel zamanı sana kalıyor.
Bu liste bence doğru değil.
Daha önemli kuruluşlar tarafından yapılan listede Türkiye den hiçbir üni yok diye görmüştüm.
Ara ara ODTÜ giriyor sadece nadiren.
Bu okulların yarısı ki keza odtü biliyoruz kimlerin okuduğunu kapitalizm vs zırvalıklarıyla hapislerde ya da örgüt olanlarıda
türkiyede üniversite okunmaz tamamen zaman kaybı. dünyada hiçbir geçerliliği olmayan boş binlerce üniversite ile dolu ülke
ODTÜ en iyi okul ama hangi bölümde iyi ona bakmak lazım biyomühendislik alanında iyi ODTÜ ama eğer diğer mühendisler ise Yıldız Teknikte iyi..
ilk 500 de olması hiç önemli değil. örneğin ben gazi üniversitesini yazdığım dönem oda listedeydi şu an gazi desem kimsenin umrunda olmaz.
ODTÜ'de okudum. Ömrümün sonuna kadar ODTÜ'de okumak isterdim...
2 ci üniversitem olarak hedefim hacettepe üniversitesi :))
Türkiye standartlarının üzerinde olan tek okul ODTÜ zaten
İlk 100 bir tane okul yok rezillik yemin ederim ya eğitimin geldiği hale bakın.
Aaa Romalı
Selam Galyalı
Galyayi severim ama ne bilirim Sezar'a karşı olmak da istemem ya
Akıllı olan insan her zaman öndedir.
Ama Hannibal olmayı düşünebilirim. En güzeli bence Augustus sence?
Benim pek ilgimi çekmiyorlar ben daha çok Büyük İskender taraftarıyım
En kısa sürede neler yaptı neler Alexander The Great
Sormayın harikulade bir komutan
Sizi tanımak benim için şereftir. Bana bu şerefi bahşeder misiniz?
Çok naziksiniz beyefendi, çok teşekkür ederim.
Rica ederim isterseniz Roma tarihini oyunlarla da yaşayabiliriz:)
Oyunlar benlik değil değil hiç ilgimi çekmiyor ve zamanımda olmuyor. İlgi alanlarınız arasında tarih, antik medeniyetler, mitoloji varsa ben bir 10 dk dm kutusunu açarım yazarsanız konuşabiliriz.
10 dk iyi ama uzun süre sohbet isterim ben napicaz onu? Konular derin. Mevzu uzun. Olur mu size uyar mı? Rehber olur musun bana?
Bence sizin birikimimiz benimkinden fazladır.
Tam tersi sizin birikim fazla
Mesaj atabilirsiniz o zaman elimden geldiğince merak ettiğiniz konularda yardımcı olmaya çalışırım.
Hiçbiri Amerika'da Lise Mezunu olmayı tercih ederim
Benim hangi üniversitede okuduğumun bir önemi yok.
İç sesim ; zaten dünyada 500 adet üniversite var , yine sonuncuyuz
Yoo 64 k üni varmış
@Selinyılmazz00 birinin böyle bir cevap vereceğini biliyordum , eyvallah büyük insan
Rica ederim
Yani açıkçası tercihim yine farklı olmazdı ODTÜ de okumayı tercih ederdim
En çok araştırma makalesi hazırlayan üniversiteler bunlar. En iyi dersin anlatıldığı lşste farklı olur.
diploma nerden gelirse gelsin sorun yok ortalamana bak
İtü yazılım müh isterdim ama kazanmaya ve o bölümü okumaya kafam yetmez ama isterdim
ODTÜ isterdim orada da okuyorum☺️
Neden Başkent kötü mü
Bu bir başarı değil, rezalettir..
Amerika’daki üniversiteler daha iyi
birinden mezunum zaten 😌
Maşallah 🧿 Boğaziçi isterdim
Tartışmasız net BİLKENT
Boğaziçi yokss kolpadır.
parantez icinde yazan seyler ne
ODTÜ, Koç veya Bilkent
Hogwarts
İtüde
Bu liste yanlış
kesinlikle odtü
İyiki bırakmışım 😎
Hacettepe
İTÜ var gazi yok 😂
Yalandır
Bilkent isterim.
Hiçbiri yok
O sırada Harran üni de olan sen
Yooo ne alaka
Niye yorum yapıyorsun o zaman
Soru platformu burası
Olabilir Polat Alemdar
Koç üni
Koç.
Boğaziçi
Teyit link?
Koç veya odtü
İTÜ bilişim..