Merhaba ben 400k sıra yaptım. 2 yıllık bil. programlama okuyup dgs ile 4 yıllık yapsam mantıklı mı?

sizce ne yapmalıyım çok mu saçma ya da mezuna kalıp bil. mühendisliği mi zorlamalıyım depremzede olduğum için 4,5 5 ay kitap açamadım mezuna kalsam bi 110k 120k yı zorlarım gibi cevap verip fikir yürütürseniz çook sevinirim. Ve dezavantajlarım ne 2 den 4 e geçtiğimde bilen veya fikri olan. Teşekkür ederimm.

Merhaba ben 400k sıra yaptım. 2 yıllık bil. programlama okuyup dgs ile 4 yıllık yapsam mantıklı mı?
Cevapla