Sevgilime yakın olan üniversiteyi mi yazmalıyım yoksa puanıma göre mi?

sevgilimi çok seviyom ama gelirsen az buluşruz yoğunum vs dedi ama adam akılı üni gelmiyor ztn sizce ne yapıyım

Güncellemeler
+1 yıl
Arkdaslar sorum süper soru olmuş ama sevgilimin transferi 10 ağustosta aciklancakmis benim tercihlerim 7 ağustosta bitecekmiş bu da demek oluyor ki puana göre yapmalıyım cocugun nerde kalcahi belli değil yardımcı olan herkese tsk ederimmm
Sevgilime yakın olan üniversiteyi mi yazmalıyım yoksa puanıma göre mi?
Cevapla