
Fotoğraftaki ikisi de aynı universite ama iki hemşirelik var biri 178k diğeri 211k ile alıyor aralarındaki fark ne neden böyle

Fotoğraftaki ikisi de aynı universite ama iki hemşirelik var biri 178k diğeri 211k ile alıyor aralarındaki fark ne neden böyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Maas olarak aynı fark yok hemsire sorumlusu olsan en fazla 1 2 bin fazla alıyon o kadar
Okurken aralarında bi fark var mı yanı ya da diplomada
Diyom ya devlet hastanesine gitsen önlisans lisans fark yok aynı maası alıyorsunuz sadece amiriniz 1 2 bin fazla alıyor