Deprem bölgesinde tıp diş eczacılık veterinerlik gibi bölümlerin kontenjanı neden bu kadar düştü?

Normalde 80 öğrenci alan hatay eczacılık bu yıl 40 kişi alıyor ve 10 kişilik bir depremzede kontenjanı açılmış. Bu sadece bir örnek daha fazla detaylı incelerseniz deprem bölgesinde tüm bölümlerde kontenjan azalmış tıp için 180 kişi alıyorken bu yıl 50 kişi alıyor bu şekilde olursa tıp 15k ya diş 25k ya eczacılık 35k ya düşecek geriye kalanlar neye yerleşecek
Deprem bölgesinde tıp diş eczacılık veterinerlik gibi bölümlerin kontenjanı neden bu kadar düştü?
Cevapla