Evet rahatlıkla istediğim bölüme yerleşebiliyorum.
Mezuna bırakacağım
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hedefim dış kaynaktan alım yapan jandarma astsubaylık, bunun içinde önlisans okumam gerekiyor, aslında çok fazla yere puanım hatta 4 yıllığa bile, gitmekten korkmadan 4 yıllık bitirip subaylığı seçebilirim ama bazı kaygılarım var şehir değiştirmekle ilgili, sizce ne yapmalıyım?
Cevap
4Cevap
girmedim maalesef
Yıldız teknik uluslar arası ilişkiler istiyorum ama arada 10k fark var bu sene daha da ileri çekebilir diyorlar ne yapacağım bilmiyorum
Seneye deniyoruz malum hedefimiz net, sabit
Merhaba, sıralaman nedir 🙂
218 k
Olsun , üzülme ben hiç temelim yokken sıkı çalışma ile tıp kazandım. Sonuçlarda açıklandığına göre hemen bu siteden kaçıp ders çalışmaya başlıyorsun 🙂
Üzülmüyorum ki çünkü başından beri biliyordum böyle olacağını hazırlıklıydım aksine mutluyum çünkü kötü bir puan değil ve beni destekleyen bir ailem var🙃
ben birazcık kacırdım sınavı seneye diyelim :)
Geliyor, bu arada sen yaptın kanka? Tıp geldi mi?
Evet rahatlıkla istediğim bölüme yerleşebiliyorum.
yorumları okumaya gelen ben :D
Geliyormuş😇
Neresi
Dicle Türk dili ve edebiyatı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?