Ben bu puanlarla nereye girebilirim acaba? İkinci üniversitemi okuyacağım. Sözelden tercih yapmayı düşünüyorum.



sınav puanı ve başarı sıralaması mı önemli yoksa yerleştirme puanımı hangisine göre ne yapacam ya ben daha anlamadım ben geçen sene ne güzel kazandın kazanamadın falan yazıyordu şimdi hiç bir şey anlamadım
Ben de en son 5 yıl önce girmiştim o zaman ygs lys vardı. Simdi ben de hiçbir şey anlamadım valla. Yerleştirme puanı ile tercih yapacaksın ama eskiden de öyleydi. Ve başarı sıralaması önemliymiş
Sozel siralamamiz ayni :))
Ama esit agirliktan tercih yapicam ben.
Benim eşit ağırlık kötü ya 😄
Tüm puan türlerinden tercih yapabilirsin bence sözel çok iyi oradan özel eğitim öğretmenliği tercih et
Özel eğitimin önü açık mı atamasi rahat mı? Bilmediğim için soruyorum kusura bakmayın
Ataması rahat en çok atayan ogretmenliklerden biri
Önü çok açık
Geleceğin mesleği ve o mesleği yapabilen kisi az
Çok teşekkür ederim
Rica ederim hayatta başarılar
Cevap
6Cevap
Sözel sıralaman iyi bence. Tebrik ederim.
Teşekkür ederim 😊
210 tyt ile nere gidilir dksjsjdn
2 yıllık bir yerler olur herhalde ya da açıköğretim 🙂
Işletme açıköğretim olur herhalde. Itfaiyeciligi bilmiyorum valla
Tüm puan türlerinden tercih yapabiliyor musun?
Yapabiliyor muyum bilmiyorum. Yks sistemini bilmiyorum o yüzden sordum 😣
yani iyi bir sonuc degil
Ben öylesine sözelden şansımı deneyeyim diye girdim ki zaten bir mesleğim var 😄
Tebrik ederim guzel puan
Teşekkür ederim 😊
İlk üniversitede hangi bölüm okuyorsun
Lisans hemşirelik mezunuyum, 2017de mezun oldum
Sınavı ağlatmışsınız tebrikler
Iyi bir şey söylediğinizi düşünerek teşekkür ediyorum 😊
Tebrik ederim 🙏🏻
Teşekkür ederim 😊
Hiç çalışmadan kazandım üniyi asdasdasddasd
Kaldık 138 le
Puan mı? Sıralama mı?
Hayırlısı olsun sınav bir garipti sistem değiştiği için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar