Selamlar
Yks puanım tyt 276 sıralama 1.198.255 , sözel puanım 272 sıralamam 576.109 , eşit ağlırlık 252 sıralamam 858.086 hangi bölümler gelir? 4 yıllık istiyorum ama aklımda hukuk var fakat bu puanla asla gidemem diyorum ki adalet yazsam dgs ile hukuk bölümüne geçsem kaldığım şehir de varmış böyle bir şey araştırdım oradan da başka şehir de okurum İnşallah ama yine de soruyorum hangi bölümler gelir önü açık
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
dgs ile gecis yapmak zor saglam matematik ve turkce lazim full e yakin olmak gerekiyor bildigim kadar
Peki aldığım puan ile hangi bölümler gelir
hangi alandan dusuniyosun bende hukuk cok istiyodum ama ea 430 geldi
sizde dgs yapın. Valla bilmiyorum ki ya ama ben bu yıl gerçekten de okumak istiyorum
benim ayt daha iyi geldi psikoloji dusuniyorum ozelde
ne güzel bende sadece düşünüyorum
Sen daha iyisini yaparsin tekrar dene
2. girişim okumak istiyorum
Ayrıca iyi yapacağımı nasıl düşündünüz? Bana birini hatırlattınız. :)
Rehberlik hocanizi mi hatirlattim 😂
ahahahah hayır kuzenimi galiba
Seni tanimiyorum lakin bir insanin istedigi vakit yapamayacagi hicbir sey olmadigini biliyorum. Once kendin inanacaksin ki baskalarinida inandirabilesin. Adaletten hukuka gecmek icinde caba sarf etmek lazim ben gecerim yaparim dersen adalet yaz. Yoksa olmak istedigin bolumlere yonel. Sevmedigin bir bolumu okuma. Ya da dedigim gibi tekrar hazirlan 25 yasinda universiteye baslayanida gordum ben
Haklısınız aslında ilk başta psikoloji istiyordum geçen yıl olmadı 295 almıştım bu yıl vazgeçtim aklımda hukuk var ama çevremdeiker yok herkes hukukçu oldu yok ataması yok bilmiyorum ya belki millet yanılıyor ne okumalıyım ben gerçekten de bilmiyorum ama ben hayatımı hep sabah kalk işe git akşam gel sabah kalk işe git akşam gel aynı şey yapmayı sevmiyorum özgür olmak istiyorum bu yüzden internetten para kazanma meselelrini araştırıyorum araştırdığım kadar bir yandan da üniversite okumak istiyorum çünkü ne olur ne omaz bir işim olsun kendimi geliştireyim sosyal olayım çünkü çok fazla evde kaldım her neyse size açıldım biraz kusura bakmayın asdfg
Hayir hayir sorun degil insanlari dinlemeyi severim. Her insan kesfedilmemis okyanus benim icin. Hukuk atamasi yok sacma bence. Gunumuz turkiyesinde hicbir meslegin garantisi yok ki zaten ulke ekonomik buhranda
Tabi orası doğru bu arada yanlış mı anladım ataması yok mu?
Var neden olmasin insanlar bosuna okumuyor asil soru dgs ile hukuka gecebilecek misiniz
Ya geçebileceğime inanıyorum doğruyu söylemek gerekirse matematiğim berbat ama matematik alanımı zaten geliştirmek istiyorum türkçe kısmına da gelirsek paragraf da bir sıkıntım yok yine it gibi bir sürü test vs çözmek gerek işte bunları zaman belirler şu an planım böyle bilmiyorum yani olmasa da ne yapabilirim yapamadım diye ölecek değilim
Kesinlikle hicbir sey dunyanin sonu degil. Ne kadar basarilida olsan yine mutlu olamayacaksin cunku insandaki doyumsuzluk bitmez. Ancak elindekiyle yetinen mutlu olur
Aynen öyle zaten pek sallamıyorum hayatı bazı şeyler dışında 2 günlük ömrümüz var istediğin gibi yaşa
Aynen dostum mezun oldugunda anlayacaksin ne kadar gelip gecici sey oldugunu
Aynen öyle üniversite hayatını merak ediyorum bilmiyorum hayatta neler bekleyecek beni neyse size hoşçakalın bana vakit ayırdığınız için teşekkürler.
seneye bi daha dene
Sisteme nasıl giriyorsunuz ya
Sabah girdim ayrıca telefondan gir nasıl yap bak şimdi google ösym yaz sitesine gir yukarda sisteme giriş var oraya tıkla oradan da e devletten giriş yap ben öyle yaptım olmadı gizli chrome den girş yap
9 buçuktan beri girmeye çalışıyorum gizli deme uygulama VPN denemediğim şey kalmadı
saat 2 yi bekleyecksiniz o zaman
Neden 2
o zaman site sakinleşiyor :D
Zekice
Yo yani bunu geçen yıl deneyimledim ahah
Sen bilgisayardan mı girdin
Telefondan canım ama az önce bilgisayardan girdim girildi.
Benimkinede girsen olur mu
Hayır olmaz bu hayatta kimseye güvenmeyecksin canım sen kaç yaşındasın bilmiyorum ama sakın kimseye tcni verme sakın
Herkesin tcsi isim soyiism ve yaşadığı şehir girilerek mernisten bulunabiliyor zaten millet tcsini saklıyor ama herkes herkesinkini bulabilir
Ama onlar yetkili kişiler sen sakın aptallık edip de birine verme bak senin yaşın kaaç merak ettim
Yetkili kişi falan değil paneller var 20 liraya satılıyor discord sucularında çok sıradan birisi bile girebilir arkadaşım yapıyordu 18 yaşım bilmediğimden değil sen bilmediğin için böyle diyorsun yanlış anlama
İnternet kafeye gidiyorum şimdi ordsn giricem
Canım telefondan giremiyorsun oradan nasıl giriceksin aynı mantık boşuna ne para veriyorsun oralara z bekle 1 2 saat
bilmiyorum şimdi öğrendim gerçi dünya da o kadar gizli saklı meselelr var ki haberimiz yok
Cidden senin isim soyisim ve yaşadığın yeri bilen birisi tüm soyağacının tcsini bulabiliyor normak bir şey bu
Bence normal bir şey değil taciz gibi bir şey dava edeceksin böyle orsp çocuklaını nesye siz öyle şeyler yapmayın hoşçakalın umarım haytınızda başarılı olursunuz
1.5 yapmışım tyt 1m luk bölüm tutarmı acaba
Nasıl yani?
tyt 1.5m yaptım ama istediğim bölüm 1milyon
Belki girersin hayat bu sürprizlerle dolu
olmuyucak gibi geliyor
olmuyucak mı ahhaa yazma biçiminiz tatlı geldi ilk girişiniz mi?
geçen sene 1.2m daha iyi yapmıştım
2. girişiniz galiba
bu sene aklım başıma gelmişti ama çalışmaya fırsatım olmadı o bölüme girip çok dgs çalışıp iyi 4 yıllık bölüm okuma gibi plan oluşturmuştum
şimdi yine aynı 4 yıllık bölümü okuyabilceğim başka 2yıllık bölüm yazıcam mecbur
valla bende aynı sınava girmeyi son 4 ay kala mı ne karar verdim evden çalışmak istedim dershane fiyatları dolar niteliğinde zaten yani 2 yıllık dgs yapan bölüm yazsak 4 yıllığa geçsek 2 diplomamız olur ama dgs içinde it gibi çalışmamız gerek
evet yine sonuçta aynı bölüme ulaşabilirim çok fazla dgs kasmam gerek
aynen öyle