2 yıllık bir bölüme gidip yks'ye üniversitede hazırlanmak mantıklı mı? Dgs'nin kontenjanları az olduğu için Yksye girmek istiyorum?

2 yıl sonra Obp kırılır mı?

2 yıllık bir bölüme gidip yks'ye üniversitede hazırlanmak mantıklı mı? Dgs'nin kontenjanları az olduğu için Yksye girmek istiyorum?
Cevapla