Sayısalcıyım, 350 K gibi bir sıralama bekliyorum. 3. kez mezuna bırakmalı mıyım?

Geçen sene bazı sıkıntılardan dolayı sınava pek çalışamadım bu yüzden 460k sıralama yapmıştım bu sene de depremden dolayı son aylarda çalışamadım 350k gibi bir sıralama bekliyorum. Pek mezuna kalma isteğim yok açıkçası ama bu sıralamaya da sanırım iyi bir bölüm yazamam (sayısalcıyım) sizce bir sene daha mezuna bırakmalı mıyım?

Sayısalcıyım, 350 K gibi bir sıralama bekliyorum. 3. kez mezuna bırakmalı mıyım?
Cevapla