Sözelden 320 puan, 225 k yaptım sizce mezuna mı kalayım?

İlk girişim ( ilahiyat, türk dili ve edebiyatı geliyor) ne yapsam sizce mezuna kalsam seneye ya daha çok yığılma olursa..
Sözelden 320 puan, 225 k yaptım sizce mezuna mı kalayım?
Cevapla