Merhaba ben 2023 TYT den 44 net aldim ve konservatuar sınavına gireceğim eğer bu sene konservatuarı kazanamayıp seneye tekrar denersem yine TYT ye mi giriyoruz yoksa 2023 TYT puanımla girebiliyor muyum?
Lütfen bilgisi olanlar cevap versin.
Merhaba ben 2023 TYT den 44 net aldim ve konservatuar sınavına gireceğim eğer bu sene konservatuarı kazanamayıp seneye tekrar denersem yine TYT ye mi giriyoruz yoksa 2023 TYT puanımla girebiliyor muyum?
Lütfen bilgisi olanlar cevap versin.
Ben tyt için puanı 2 sene kullanabiliyoruz diye biliyorum ama konservatuar için değişiklik olur mu bilmiyorum. Sen yine de bu sene olmazsa garanti olsun diye seneye tekrar sınava girebilirsin bence ama dediğim gibi bir sonraki sene de kullanabiliyor olmamız lazım.
Cevap
2Cevap
sınava girmen lazım tekrar
Sınava tekrar girmeniz lazım puan kullanma hakkı kalktı
Puan hakkı sadece ayt ve yds için geçerli değil mi öyle yazıyordu
Onlarda hiçbir zaman puan hakkı olmadı ki kalksın
Seneye tekrar girmek işini unut 1 senede binlerce tl kaybediyorsun zaman bakımından ama ailenle aynı şehirde kal
Yetenek sınavına yönelik çalıştıysan kazanırsın zaten ama sanırım bir sonraki sene tekrar sınava girmeni istiyorlar. Öyle yüksek bir puan da değildir diye düşünüyorum eminim tekte kazanacaksin
Tyt puanını sonra ki seme kulanamiyirsunuz kalktı
yeniden sınava girmen lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?