İngilizce öğretmenliği mi seçmeliyim yoksa farklı bir dilin dil ve edebiyat bölümünü mü?

bu sene sonuçlarıma göre istediğin üniversitelerde ingilizce öğretmenliği çıkmıyor ama ispanyolca, fransızca, ingilizce vs. dili ve edebiyatı bölümleri çıkıyor. Benim istediğim hem türkiyede hem de yurtdışında iş bulabileceğim bir bölüme gitmek. Öğretmenliğin kafama yatmasının sebebi de bazı ingilizce öğretmenlerimin yurtdışına gidip öğretmen olmalarıydı ayrıca herkes öğretmen olmamı destekliyordu ama şu an çıkmıyor ve bir sene daha çalışmam gerekecek gibi duruyor. İkinci seçeneğim de ispanyolca ama çok bilgim yok iş olanakları vs hakkında. yurt dışında çalışmak hangisinde daha mümkün acaba? ya da türkiyede kalırsam da hangisiyle daha kolay iş bulup iyi bir maaş alabilirim? Lütfen bilgisi olanlar cevap versin teşekkürler.

İngilizce öğretmenliği mi seçmeliyim yoksa farklı bir dilin dil ve edebiyat bölümünü mü?
Cevapla