Ayt toplam net sayıları 8 net civarı ama başarı sıralamaları 600 bin. Sayısal ayt 8 net ile 600 bin gelir mi

Ayt toplam net sayıları 8 net civarı ama başarı sıralamaları 600 bin. Sayısal ayt 8 net ile 600 bin gelir mi

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben geçen sene tyt 33 34 ayt 6.75 net ile 634 bine girdim :D
cidden okuyacak mısın bu sıralama ile :D ben eşit ağırlığa geçtim bu sıralama ile hayır gelmez diye
Yani tyt 25 net ayt de 10 net olsa doğru sayısı olarak 650 bine girilir mi? Sen nasıl okudun o sıralama ile mezuna mi kaldin
mezuna kaldım eşit ağırlığa geçtim dedim ya pişman oldum şaka gibi yine 600 binlerde gelecek. Tekrar gireceğim galiba. ea da bölüm var o sıralama ile çokta sayısalda bir tek hemşirelk diyetisyenlik fizyoterapi var özelde özele de ailem vermez bu sıralama ile geçtim eşitağırlığa. Tytn çok sıkıntı arkadaşımın da 20 lerde 1 milyona girdi tyt de ayt ile belki çkebilirsin 600 binlerede bence mezuna bırak. Ben 6 net yaptım il ksnemde mezuna kaldım 20 lere çıakrttım aytm mi saayısalda
Keşke EA dan girseydim diyorum şimdi. Ama ben 25 netten kastım en düşük ihtimali düşünüyorum yoksa daha fazla net yaptım. Sonuçta doğru olup olmadığını bilmiyorum. Valla giren giriyo, o sıralamayla okuyacak misin dedin ya gorseldeki gibi giren girmiş o bölüme. Birde en alttaki sıralamaya giren yüzde elli bursla girmiş sen düşün artik.
açıkças b hemşirelik boş bölüm değil. Ataması çok yüksek ailem seni özele veririz dese ben 300 binlere çekerdimdaha fazlası gelmezdi de. Eşit ağırlıkta bölim yok ki kızım. Çok pişman oldum ben. İşe girip param ile kendim özelde emşirelik m okusam diyorum. Bence en alta gitmede biraz daha üstte üni gelirse git hemşireiğe kuzenlrim hemşire şu an direkt atandılar. Eşit ağırlıkta kamu faan var istemiyorum saçma sapan bölüm
O zaman sen bu seferki sıralaman istemediğin gibi olursa, bir işe girip kendi paranı kazanıp özel hemsirelige gidebilirsin ya da hangi bölüm gelirse ona git hem o bölümü okurken boş zamanında en kotu part time da çalışıp paranı kazanırsın. Ama şaşırdım cidden 7 net ile 600 k sıralama gelmesine
Ayt 7 net olanın tyt neti 38 di
aynen benim gibi işte tytm 33 34 tü ayt m 6.75 de neden şaşırdın böyle rezil netlere böyle rezil sıralama
sayısal zor bu arada eşit ağırlıkçı arkadaşı m tyt 37 ayt 13 net ile 750 bin yaptı. Benimde denemelrde aeşit ağırlıkta netim ayt de 25 30 arasıydı 18 yaptı galiba sınavda :D 3. sene de çekilecek çile değil offf sen mzun musun
Ea nin yarısını sayisallar da yapıyor. Ben bu yıl ilk kez girdim sınava. Ya bence dediğim gibi sen hangi bölüm gelirse git ve ordada çalış paranı biriktir. 😅
Ben 600k sıralamayı daha yüksek bir netle gelir sanıyordum 😅. Ama çok sağol senin geçen yılki sınav sıralamanı öğrenince ikna oldum
yok yok bee tam olarak öyleydi netlerim. Bu yaz işte çalışıp bu sene daha yüsek puan alıp psikoloji yazarım daha güzel bir üniversitede diye düşünüyorum daha var zaman bakalımm
tyt 65 ayt 20 25 net mesela 200 binler çok yüksek net gerekmiyor
beni m tytm bir türlü yükselmiyor ondan sürünüyorum iki senedir hatta üç olacak :D
Valla yks bitince tuhaf hissettim boşlukta gibi. Yapacak bir şey olmayınca 😅. Bi de bir şey sorucam hani 20 temmuzda sonuçlar açıklanacak ya. Tercihleri hangi sıralamaya göre yapcaz yani geçen yılki bölümlerin sıralamasına göre mi bölüm tercih edicez yoksa üniversiteler kendi başarı sırasını aciklayacaklar mi
bende düştüm o boşluğa gezmeme ailem izin vermiyor sınavım köt ü geçti diye :D Bilmiyorum ki ben tercih yapmadım
Tyt si mi yüksek acaba ya da obp ikisi birden de olabilir 😅
Tyt de ki net 38
yılı kaç