Sınavın ilk 10 dakikası görseldeki gibiydim. Öğrencilerimize geçmiş olsun


Denemelerdeki gibiydi aynı geçti benim için matematik hatta daha kolaydı diyebilirim fizik sorularını beğendim biyoloji kısa sormuş iyi kimya bana biraz zor geldi fazla yapamadım.
Cevap
5Cevap
Başarılar dilerim herkese umarım iyi geçmiştir
Bişey dicem üniversitesitelerin sıralamaya göre alması ayt de yine aynı sıralama mı olur yoksa düşer mi çünkü bu yıl daha fazla kişi girdi
En az yarım saat durdum böyle beynim error verdi cidden
normaldi gayet çalışanın yapabilecegi sorulardı
Canım sen ilk gördüğün şıkkı işaretledin herhalde ama aynısından 4 tane daha vardı ayrıca ben üni mezunuyum zaten keyiften girdim
Herkesin aynı geçecek diye bir şey mi var ben sana bir şey mi dedim şimdi
Ya ben şakasına söylüyorum niye alındın ki iyi geçtiyse tabiki sevindim senin adına yanlış anlama
Geçmiş olsun sorular nasıldı
Bok gibi
Ama ben keyiften girdim öğrenci değilim hemşireyim
Bende daha girmedim hemşirelik düşünüyorum sence zor mu?
Seneye girecegim inşallah bişey cikmazsa
Hayır hemşire ataması da kolay olabilirsin
Eger dandik bölümlere kalırsam hemşirelik secerim en mantiklisi
Hayırlı olsun herkes için
İlkler iyidi kız niye öyle oldun
Ben konuları bilmiyorum hemşireyim keyiften girdim bi baktım dedim bune
zor muyduu
Evet
O matematik soruları neydi öyle jdnfnfn
😂yaptımı bari
Tyt ortaydi ayt ortanın üstü
Baya zorlamışlar
Ayt zordu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?