Hangi bölümü okumalıyım lütfen yardım eder misiniz?

Arkadaşlar 2 yıllık okuyacağım ve ingilizce biliyorum aşağıya yazdığım bölümlerden hangisini okumak mantıklı lütfen realist cevaplar verin.
Grafik tasarımı
Odyometri
Tıbbi sekreterlik
Turizm ve otel işletmeciliği
Hangi bölümü okumalıyım lütfen yardım eder misiniz?
Cevapla