Arkadaşlar 2 yıllık okuyacağım ve ingilizce biliyorum aşağıya yazdığım bölümlerden hangisini okumak mantıklı lütfen realist cevaplar verin.
Grafik tasarımı
Odyometri
Tıbbi sekreterlik
Turizm ve otel işletmeciliği
Grafik tasarımı
Odyometri
Tıbbi sekreterlik
Turizm ve otel işletmeciliği
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
grafik tasarım yerine bilgisayar programcılığı okuyabilirsin yabancı dilin varmış yazılımcı olmak uzun vadede daha iyi iş olanakları sağlar
İş bulma konusunda hangisi daha rahat olur
bu ne kadar çok sıyrıldığınla alakalı biraz bence bu meslekleri yapan insanları bul onlarla konuş
Haklısın teşekkür ederim iyi geceler
Turizm ve otel işletmeciliği daha cazip geldi şu an bana
Neden peki
Daha eğlenceli
Turizm ve otel işletmeciliği hiç tavsiye etmem
Tıbbi sekreterlik en iyisi
Dil biliyorum hangi alanda daha yükselebilirim sekreterlikte işime yarar mi ki
Ya ben o bölümden mezun oldum şu an farklı sektördeyim
Hmm anladım onu avik değil yani
Ya tıbbi sekreterlik ya da grafik tasarım
Grafik tasarımda insanların yorumalri moralimi bozfu
odyometri ya da tıbbi sekreterlik daha önü açık. ama yetenegin varsa eger grafik tasarim ile sirketini bile kurabilirsin
Tıbbi sekreterlik
Tibbi sekreterlik
Neden
Diğerlerine göre daha önü açık
Evet atamaları çok oluyot