Üni̇veri̇ste kayıtta li̇se di̇plomasiyla kayıt yaptırmak şart mi?

ya arkadaşlar ben liseden diplomamı almadım (mezuniyete katılamadım bazı nedenlerden dolayı) 1 sene felan oldu almayalı, bir kaç yazıda gördüm ıslak imzalı diplomamızı üniversite kayıtta lazım diye doğru mu? eğer diplomam yoksa ne yapmayalıyım?

Üni̇veri̇ste kayıtta li̇se di̇plomasiyla kayıt yaptırmak şart mi?
Cevapla