Dershaneye gidiyorum sizce etkili olur mu yoksa zman kaybı mi?

12. Sınıfım ve dershaneye gidiyorum. Bölümüm sözel. Bazıları dershaneye zman kaybı diyor. Dershane ve okul aynı anda bazen çok bunalıyorum. Dershaneye gidipte faydasını gören var mı?
Dershaneye gidiyorum sizce etkili olur mu yoksa zman kaybı mi?
Cevapla