Odtü nün adını değiştirip rte üniveristesi yapsalar kazansam da gitmem sill
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben de ismini sevmiyorum doğru da bulmuyorum bunu koymalarını 🤦♀️ şehrime yakındı diye yazdım, eğitimi falan nasıldır acaba bilemedim ki silsem mi napsam
Hangi bölümün ataması var ki? Sevdiğin bölümü oku 4 sene sonunda binlerce mezun arasından 200 kişi alacaklar zaten Mesela öğretmenlik 750bin mezunu var buna her sene eklenerek gidiyor ki memurluk içinde en çok atama da öğretmenlere veriliyor Karadeniz dışında okumayı düşünmüyor musun Mesela eskişehir İzmir hem büyükşehir hem de öğrenci şehri statüsünde oldukları için çok fazla etkinlik oluyo sosyak hayatı açısından birçok ilden daha avantajlı
Ben senin yerinde olsam listemin başına eskişehir eklerdim 2 yıl Ankara'da 2 yıl eskişehirde okuma imkanı buldum gerçekten bambaşkaydı eskişehir Baktığında küçük gelebiliyo kırsalmış gibi bir algı oluşuyo çevrede ama şehir dışı turları eğlence mekanları (kafeler gece hayatı) konserler sürekli bir etkinlik var
Zaten küçük şehirdeyim avm dışında sosyal hayat çok aramıyorum galiba ben 🥲 sıralama falan sadece bu listedeki yerlerin bazılarına yetiyor eskişehire hiç yetmez ve çok uzak ben biraz evcimenim atlayıp eve gelmem lazım biraz da🙈 haklısın edebiyatı yazıcam formasyon alacaksın para verip sonra gir babam kpss gir babam kpss allah ne verdiyse 🤷♀️😕 en az 82 ile atıyor bazen 83ü buluyormuş
Onda da bilmem kaç mezun arasından açacakları 3 5 kişilik kontenjana gireceksin Eskişehirde birden fazla üni var bence bi bak Başta sürekli eve gitmek isteyeceksin ama üni hayatına kapıldın mı bir daha gitmek istemeyeceksin senin gibi çok arkadaşım vardı dersleri 3 güne toplamıştık ki 4 gün gezip eğlenelim bunlar ders bitince atlayıp memlekete gidiyodu 2. dönem bayramda yurtta 3 5 kişi kalınca gitmek zorunda kaldılar Düşündüğün gibi olmayacak yani sürekli gitmek istemen en fazla 1 dönem sürecek
Torpillisi vardır elbet 22 kpss de gördüğümüz üzere sınavın bir güvenilirliği yok hani öncesini saymıyorum sadece sonuncudan bahsediyorum Ama çok çabalaman gerekir atanmak için çünkü mezun çok kontenjan yok Düşün bir işe 10bin kişi başvuruyor bin kişi alınıyor bir de 100bin kişi başvuruyor bin kişi alınıyor
orada değilim ama üniversite öğrencilerine karşı yerli halkın kötü gözle baktığını duydum ve muhtemelen okul mülteci dolu olacak her bölüm öğrencisine burs verdiği için
İlk iki yer il olarak çok güzel samsun her yönden iyi bence erzurumun kampüsü falan güzel de çok soğuk sinop da güzel türkiyenin en mutlu ili 😁 yozgat köy gibi biyer sivas da güzel bir il orası da çok soğuk tokatta ablam okumuştu illerinde gezecek çok yer var üni de ortalama
İyi ki sormuşum bilginiz varmışş🥰🙏🏼 sinop gelirse onu gelmezse tokatı istiyorum 🥲 yozgat ile kastamonuyu sizce yer değiştirmeli miyim ya :/ çok youtubeda tanıtım filmi izledim yine karar veremedim
Aslında illerde mutlu olmak falan sana kalmış bi şey odtüde okusan bile orayı sevmedikten sonra bi anlamı olmuyo kastamonu nasıl bi yer hiç bilmiyorum ama yorum yapamayacağım 😊
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
40 günlük bebegını atıp yuzune emoji koyanlar gibi saklamıssın bolumleri. Bu durumda nasıl yorum yapmamızı bekliyorsun?
Şehire göre yap canım sende
Oyle olmuyo işte canım sehirin bi önemi yok istersen Şırnak yaz. Yazdıgın bolum revaçta bi bölümse gelmesi zor oluyor. İlgiye baglı. Ea mısın?
Yok sözelim ataması 400-600 lerde olan 82 üstüyle atayan formasyon alman gereken bir bölüm
Odtü nün adını değiştirip rte üniveristesi yapsalar kazansam da gitmem sill
Ben de ismini sevmiyorum doğru da bulmuyorum bunu koymalarını 🤦♀️ şehrime yakındı diye yazdım, eğitimi falan nasıldır acaba bilemedim ki silsem mi napsam
Keşke yazdığın bölümleri kapatmasaydın yorum yapamıyorum böyle sadece şehirlere yorum yapabilirim
Ya istediğim bölümü yazayım ama bizim milletimiz cahil hemen başlıyor yok ataması yok diye bölümü kötülemeye :/
Sinopda avm falan yokmuş sanırım, tokatla yer değiştirsem mi acaba ya ama hocalarına baktım sinopdaki hocalar daha yakın samimi gibi geldi
Hangi bölümün ataması var ki?
Sevdiğin bölümü oku 4 sene sonunda binlerce mezun arasından 200 kişi alacaklar zaten
Mesela öğretmenlik 750bin mezunu var buna her sene eklenerek gidiyor ki memurluk içinde en çok atama da öğretmenlere veriliyor
Karadeniz dışında okumayı düşünmüyor musun
Mesela eskişehir İzmir hem büyükşehir hem de öğrenci şehri statüsünde oldukları için çok fazla etkinlik oluyo sosyak hayatı açısından birçok ilden daha avantajlı
Ben senin yerinde olsam listemin başına eskişehir eklerdim
2 yıl Ankara'da 2 yıl eskişehirde okuma imkanı buldum gerçekten bambaşkaydı eskişehir
Baktığında küçük gelebiliyo kırsalmış gibi bir algı oluşuyo çevrede ama şehir dışı turları eğlence mekanları (kafeler gece hayatı) konserler sürekli bir etkinlik var
Zaten küçük şehirdeyim avm dışında sosyal hayat çok aramıyorum galiba ben 🥲 sıralama falan sadece bu listedeki yerlerin bazılarına yetiyor eskişehire hiç yetmez ve çok uzak ben biraz evcimenim atlayıp eve gelmem lazım biraz da🙈 haklısın edebiyatı yazıcam formasyon alacaksın para verip sonra gir babam kpss gir babam kpss allah ne verdiyse 🤷♀️😕 en az 82 ile atıyor bazen 83ü buluyormuş
Onda da bilmem kaç mezun arasından açacakları 3 5 kişilik kontenjana gireceksin
Eskişehirde birden fazla üni var bence bi bak
Başta sürekli eve gitmek isteyeceksin ama üni hayatına kapıldın mı bir daha gitmek istemeyeceksin senin gibi çok arkadaşım vardı dersleri 3 güne toplamıştık ki 4 gün gezip eğlenelim bunlar ders bitince atlayıp memlekete gidiyodu 2. dönem bayramda yurtta 3 5 kişi kalınca gitmek zorunda kaldılar
Düşündüğün gibi olmayacak yani sürekli gitmek istemen en fazla 1 dönem sürecek
Atanan var ama ya yoksa bu atanan 500-600 kişi nasıl atanıyor ben bilmiyorum ki.. Hepsi mi torpilli acaba
Torpillisi vardır elbet 22 kpss de gördüğümüz üzere sınavın bir güvenilirliği yok hani öncesini saymıyorum sadece sonuncudan bahsediyorum
Ama çok çabalaman gerekir atanmak için çünkü mezun çok kontenjan yok
Düşün bir işe 10bin kişi başvuruyor bin kişi alınıyor bir de 100bin kişi başvuruyor bin kişi alınıyor
Rize tavsiye etmem açıkçası
Evet yakındı diye yazdım sonra rize ile amasyayı yer değiştirdim. Siz orada mısınız neden tavsiye etmezsiniz 😕
orada değilim ama üniversite öğrencilerine karşı yerli halkın kötü gözle baktığını duydum ve muhtemelen okul mülteci dolu olacak her bölüm öğrencisine burs verdiği için
Anladım.. Belki hep çıkarırım ya o zaman :// diğerleri hakkında bilginiz var mı
İlk iki yer il olarak çok güzel samsun her yönden iyi bence erzurumun kampüsü falan güzel de çok soğuk sinop da güzel türkiyenin en mutlu ili 😁 yozgat köy gibi biyer sivas da güzel bir il orası da çok soğuk tokatta ablam okumuştu illerinde gezecek çok yer var üni de ortalama
İyi ki sormuşum bilginiz varmışş🥰🙏🏼 sinop gelirse onu gelmezse tokatı istiyorum 🥲 yozgat ile kastamonuyu sizce yer değiştirmeli miyim ya :/ çok youtubeda tanıtım filmi izledim yine karar veremedim
Aslında illerde mutlu olmak falan sana kalmış bi şey odtüde okusan bile orayı sevmedikten sonra bi anlamı olmuyo kastamonu nasıl bi yer hiç bilmiyorum ama yorum yapamayacağım 😊
Haklısınız bence de öyle 🙂 çok ataması olmayan bir bölüm yazacağım umarım pişman olmam ve yıllar sonra atama biraz artar..
4 yıla kadar her şey değişmiş olur umarım 😅
Valla hiç değişecek gibi değil hele de edebiyatın ama allah büyüktür atanan nasıl atanıyor hiç bilmiyorum ki🥲🤷♀️
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!