Güncellemeler
+1 yıl
Hadi kankalar soruya görüş atalım etkileşim artsın.
Merhaba arkadaşlar soruma hoş geldiniz
Tercih döneminde yardımcı olmaya çalışırım sizlere. Umarım herkes mutlu bir şekilde ünüversiteler de okur.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Hasan Kalyoncu olabilirdi bence isterdim sanırım hep bir güzel geliyor orası bana
Gaziantep
Yazınon altına fotoyu sen mi koydun yoksa site kendimi seçti
Gelişim üniversitesi pişmanlıktır sakın gelmeyin
Hahaha canım kizlarsoruyor sitesi Nişantaşı üniversitesi reklamını yapıyor.
Sadece nişantaşı değil gelişim üniversitesinide yapıyor belli ki 😅 ikiside vasat bir üniversite bizim hocalar nişantaşı üniversitesiyle çok dalga geçiyordu
hangi bölümdesin gelisimde
Grafik tasarım
Grafik tasarım keşke açıktan okunacak bölüm olsaydı bende yazardım.
Arel üniversitesi de yapıyor mahşallah beni arıyor mesaj atıyor
Grafik tasarım açıktan okunabilecek bir bölüm zaten özel okulun bir faydası olmadığı için ben pişmanım program öğretmiyotlar öğrenin gelin biz size tek tek nasıl öğretelim diyorlar biryerde haklılar fakat örgün üniversitenin de ne anlamı kalıyor
Açıktan olsaydı okumak istediğim bir bölüm fakat açık öğretim klavuzunda Yok grafik tasarım
Açık öğretimde var iyi bak İstanbul üniversitesi
En özel hangisiyse onu seçerdim 😂
Ayy Allah'ım görüşleri okurken gülüyorum tam hizmet etmeli tabi dört dörtlük ayağımıza kapanmalı o kadar para veriyoruz.
Aynen öyle sende bizdensin rahat ol 😂😌
Tek başıma karar veremiyorum🥺
Yardımcı olalım istersen canını sıkma.
Yaaa çok teşekkür ederiiim
Koç University
ünüversite mi
Tabiki de Bilkent