Güzel puanınız var kızlar, tıp mı yazardınız mühendislik mi?

ama tıpı istemiyorsunuz mühendisliğin ortamını beğenmiyorsunuz bilgisayar ve yazılımı çok seviyosunuz hangisini seçerdiniz

Güzel puanınız var kızlar, tıp mı yazardınız mühendislik mi?
Cevapla