Mühendislik okumuş biri bir Bilgisayar Mühendisi'nden veya Yazılım Mühendisi'nden daha iyi olmaz mı?

Cidden bunu anlamıyorum ama gördüğüm kaç yerde hayır olamaz falan diye gördüm ama saçma geliyor. Ben de çok ilgiliyim yazılıma programlamaya falan hatta 2 senelik Bilgisayar Programcılığı okuycam gibi ama bir mühendisten cidden kendimi daha çok geliştirirsem daha iyi olamaz mıyım ki asla?

Mühendislik okumuş biri bir Bilgisayar Mühendisi'nden veya Yazılım Mühendisi'nden daha iyi olmaz mı?
Cevapla